Konferencja „Falenty 2013” - Informacje dla uczestników
VIII Konferencja naukowa Diagnostyka i leczenie raka piersi „Falenty 2013”
MIEJSCE OBRAD
Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów
Centrum Konferencyjne
ul. Telimeny 1, 05-420 Józefów
Komitet Organizacyjny: Prof. hab. med. Tadeusz Pieńkowski Przewodniczący
Mgr Magdalena Granat Zastępca
Piotr Aleksandrowicz Dr Piotr Ciszewski Dr Naser Dib Dr Jerzy Giermek Dr Iwona Głogowska Dr med. Aleksander Grous Dr med. Agnieszka Jagiełło – Gruszfeld Dr med. Anna Kieszkowska – Grudny Dr Małgorzata Kuc – Rajca Mgr Agnieszka Sobańska – Łajszczak Mgr Aleksander Szymerski Prof. hab. med. Wiesław Tarnowski Dr Anna Walaszkowska – Czyż Dr Andrzej Wroński Mgr Magdalena Zaron – Teperek
|
Komitet Naukowy: Prof. hab. med. Tadeusz Pieńkowski Przewodniczący
Prof. hab. med. Daniela Cardinale Dr med. Carlo Cipolla Dr fil. Barbara Czerska – Pieńkowska Dr med. Joanna Didkowska Prof. hab. med. Jadwiga Dwilewicz – Trojaczek Dr med. Emilia Filipczyk – Cisarż Dr med. Jacek Gałecki Dr Jerzy Giermek Dr Iwona Głogowska Prof. hab. med. Sylwia Grodecka – Gazdecka Dr med. Agnieszka Jagiełło – Gruszfeld Prof. hab. med. Bożenna Karczmarek – Borowska Prof. hab. med. Izabela Kozłowicz – Gudzińska Prof. hab. med. Maciej Krzakowski Prof. hab. med. Krzysztof Krzemieniecki Prof. hab. med. Maria Litwiniuk Dr med. Zbigniew Mentrak Dr med. Zbigniew Miśkiewicz Dr med. Monika M. Nagadowska Prof. hab. med. Anna Nasierowska – Guttmejer Prof. hab. med. Anna Niwińska Dr med. Wojciech P. Olszewski Prof. hab. med. Włodzimierz T. Olszewski Prof. hab. med. Grzegorz Opolski Mgr Elżbieta Pożarowska Dr med. Maryna Rubach Prof. hab. med. Elżbieta Starosławska Prof. hab. med. Janina Stępińska Prof. hab. med. Iwona Sudoł – Szopińska Dr med. Sebastian Szmit Dr med. Hanna Tchórzewska – Korba Prof. hab. med. Adam Torbicki Dr Anna Walaszkowska – Czyż Prof. hab. med. Jerzy Walecki Prof. hab. med. Marek Wojtukiewicz Prof. hab. med. Piotr Wysocki |
JĘZYK OBRAD
Prezentacje i wykłady prowadzone będą w języku polskim.
Wykłady zaproszonych gości zagranicznych prowadzone będą w języku angielskim.
KOMUNIKACJA I PARKINGI
Organizatorzy zapewniają transfer z hotelu do miejsca obrad.
Hotel Holiday Inn Józefów dysponuje własnym parkingiem przy terenie Centrum Konferencyjnego. Standardowa opłata za dzień parkowania samochodu wynosi 16 zł, opłata godzinowa dla uczestników Zjazdu wynosi
2 zł/godz. niezależnie od czasu postoju.
WYSTAWA FIRM
W dniach 11-13 kwietnia 2013 r. obradom zjazdu towarzyszyć będzie wystawa firm farmaceutycznych, producentów sprzętu medycznego a także wydawnictw medycznych zlokalizowana w głównym foyer hotelu Holiday Inn.
CEREMONIA OTWARCIA ZJAZDU W DNIU 11 KWIETNIA 2013
W dniu 11 kwietnia 2013r. o godz. 11.00 zapraszamy wszystkich uczestników do udziału w ceremonii otwarcia VIII Konferencji „Diagnostyka i leczenie raka piersi”. Inauguracja odbędzie się w sali Constellation hotelu Holiday Inn w Józefowie. Dla zarejestrowanych uczestników Zjazdu oraz przedstawicieli sponsorów i wystawców udział w ceremonii jest bezpłatny.
1. W ramach obrad Konferencji zaplanowana jest sesja Kardio-onkologiczna, która mieć będzie charakter interdyscyplinarny i odbywać się będzie z udziałem Prezydenta International Cardiooncology Society – Prof. Carlo Cipolla, Konsultanta Krajowego w dziedzinie kardiologii Prof. Grzegorza Opolskiego oraz Konsultanta Krajowego w dziedzinie onkologii klinicznej – Prof. Macieja Krzakowskiego.
Czynny udział w sesji potwierdzili eksperci zagraniczni: Prof. Patrick Perik - Groningen, Prof. Daniela Cardinale, Prof. Paul Kotwinski oraz polscy Prof. Adam Torbicki, Dr Zbigniew C. Miśkiewicz oraz Dr Sebastian Szmit.
Przedmiotem obrad będą zagadnienia związane z wczesnym wykrywaniem kardiotoksyczności, monitorowaniem i leczeniem tego powikłania. Wielkim wyzwaniem współczesnej onkologii jest zapewnienie chorym długoletnich bezobjawowych przeżyć i przeprowadzenie leczenia w taki sposób aby odległe narządowe toksyczności nie niweczyły efektów skutecznego leczenia przeciwnowotworowego. Wspólne działania środowisk kardiologicznych i onkologicznych w Polsce mają na celu wypracowanie standardów profilaktyki i leczenia powikłań sercowo – naczyniowych. Ze względu na częstość i znaczenie kliniczne tych powikłań jest to niezwykle istotnym wyzwaniem.
Sesja jest ukoronowaniem dotychczasowej współpracy naukowej Polskich onkologów i kardiologów a także kolejnym etapem tworzenia Wschodnio Europejskiego Oddziału International Cardiooncology Society oraz organizowaniu wspólnych międzynarodowych badań naukowych.
Ze względu na znaczenie naukowe omawianych zagadnień i ich pionierski charakter zapraszamy wszystkich zainteresowanych do czynnego udziału w sesji.
Dla osób zarejestrowanych w pełnym uczestnictwie Konferencji udział w tej sesji jest bezpłatny, dla pozostałych zainteresowanych wyłącznie udziałem w tym panelu opłata wynosi 100zł. Informacje o zasadach płatności zamieszczone są w dziale „Opłaty”
Program sesji dostępny w podstronie „Program”.
2. W trakcie Zjazdu, w dniu 12 kwietnia 2013r organizatorzy zaplanowali także przeprowadzenie panelu szkoleniowego Update of US-guided breast interventions. Czynny udział w tym spotkaniu potwierdzili wybitni eksperci zagraniczni: Prof. Alexander Mundinger – Prezes IBUS, Prof. Ruben Orda – Dyrektor Światowego Towarzystwa Senologicznego (S.I.S.), Prof. C. Weismann – Uniwersytet w Strasburgu oraz prof. Enzo Durante z Universita degli Studi di Ferrara.
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aktywnego udziału w tym spotkaniu.
Miejsce szkolenia: Sala szkoleniowa Budynku Administracyjnego Szpitala Europejskie Centrum Zdrowia Otwock, ul. Borowa 14/18, 05-400 Otwock.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc szkoleniowych w celu dokonania zgłoszenia uczestnictwa należy przesłać do dnia 5 kwietnia 2013r do Biura Organizacyjnego formularz rejestracji on-line dostępny na podstronie „Rejestracja uczestników”
Dla osób zarejestrowanych w pełnym uczestnictwie Konferencji udział w tej sesji jest bezpłatny, dla pozostałych zainteresowanych wyłącznie udziałem w tym panelu opłata wynosi 200zł. Informacje o zasadach płatności zamieszczone są w dziale „Opłaty”
Program szkolenia dostępny w podstronie „Program”.
POSIŁKI
Podczas ustalonych programowo przerw w obradach uczestnicy i wystawcy będą mogli korzystać z kawy i herbaty. Zarówno przerwy kawowe jak i obiady serwowane będą w formie bufetu szwedzkiego w Restauracji Lunasol+taras, Bar Cassiopeia oraz we foyer hotelu.
Goście organizatora oraz zaproszeni prelegenci otrzymają dodatkowe informacje na temat miejsca serwowania obiadów oraz możliwości korzystania z pokoju dla prelegentów.
Koszty posiłków dla uczestników Zjazdu:
- Lunch wg. Szefa Kuchni: 82,00 zł
- Kolacja bufetowa do 2h (w dniu 11.04.2013): 140,00 zł
- Kolacja bufetowa do 4h (w dniu 12.04.2013): 160,00 zł
WARUNKI REZERWACJI POSIŁKÓW:
Rezerwacje przyjmowanie są tylko na podstawie wypełnionej karty rezerwacyjnej (dostępnej w formularzu „Rezerwacja hotelu i wyżywienia") i odesłanej na adres email: agnieszka@delta-tour.pl do 28 marca 2013r.
![]()
| powrót |
|