logo
motto
  • O Towarzystwie
  • Aktualności
  • Seminaria i Zjazdy
  • Działalność naukowa
  • Partnerzy
  • Ośrodki BCU
  • Edukacja online
  • Kontakt
  • O Towarzystwie
    • Historia Towarzystwa
    • Władze Towarzystwa
    • Statut Towarzystwa
    • Polityka Prywatności
  • Aktualności
    • Galerie
    • Z prasy
    • Linki
  • Seminaria i Zjazdy
    • Kongres „Falenty 2022”
    • Ogłoszenie Falenty 2022 - wiosna
    • Archiwum
      • V Jesienna Szkoła Senologii
      • 19th SIS World Congress
      • IV Jesienna Szkoła Senologii
      • WARSZTATY – 4.12.2014
      • III Szkoła S.I.S.
      • II Szkoła S.I.S.
      • Kongres „Falenty 2013”
      • Kongres „Falenty 2015”
      • Kongres „Falenty 2017”
      • Kongres „Falenty 2018”
      • 21th SIS World Congress
  • Działalność naukowa
    • Badania kliniczne
    • Profilaktyka
    • Publikacje
  • Partnerzy
    • Nasi Partnerzy
  • Ośrodki BCU
  • Edukacja online
    • Akademia HER
      • Webinarium 04.02.2021
    • Falenty 2021 online
  • Kontakt
  • Kongres „Falenty 2022”
  • Ogłoszenie Falenty 2022 - wiosna
  • Archiwum
  • V Jesienna Szkoła Senologii
  • 19th SIS World Congress
  • IV Jesienna Szkoła Senologii
  • WARSZTATY – 4.12.2014
  • III Szkoła S.I.S.
  • II Szkoła S.I.S.
  • Kongres „Falenty 2013”
  • Kongres „Falenty 2015”
  • Kongres „Falenty 2017”
  • Kongres „Falenty 2018”
  • 21th SIS World Congress

Konferencja „Falenty 2013” - Informacje dla uczestników

VIII Konferencja naukowa Diagnostyka i leczenie raka piersi „Falenty 2013”


MIEJSCE OBRAD

Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów

Centrum Konferencyjne

ul. Telimeny 1, 05-420 Józefów

 

 

Komitet Organizacyjny:

Prof. hab. med. Tadeusz Pieńkowski

Przewodniczący

 

Mgr Magdalena Granat

Zastępca

 

Piotr Aleksandrowicz

Dr Piotr Ciszewski

Dr Naser Dib

Dr Jerzy Giermek

Dr Iwona Głogowska

Dr med. Aleksander Grous

Dr med. Agnieszka Jagiełło – Gruszfeld

Dr med. Anna Kieszkowska – Grudny

Dr Małgorzata Kuc – Rajca

Mgr Agnieszka Sobańska – Łajszczak

Mgr Aleksander Szymerski

Prof. hab. med. Wiesław Tarnowski

Dr Anna Walaszkowska – Czyż

Dr Andrzej Wroński

Mgr Magdalena Zaron – Teperek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komitet Naukowy:

Prof. hab. med. Tadeusz Pieńkowski

Przewodniczący

 

Prof. hab. med. Daniela Cardinale

Dr med. Carlo Cipolla

Dr fil. Barbara Czerska – Pieńkowska

Dr med. Joanna Didkowska

Prof. hab. med. Jadwiga Dwilewicz – Trojaczek

Dr med. Emilia Filipczyk – Cisarż

Dr med. Jacek Gałecki

Dr Jerzy Giermek

Dr Iwona Głogowska

Prof. hab. med. Sylwia Grodecka – Gazdecka

Dr med. Agnieszka Jagiełło – Gruszfeld

Prof. hab. med. Bożenna Karczmarek – Borowska

Prof. hab. med. Izabela Kozłowicz – Gudzińska

Prof. hab. med. Maciej Krzakowski

Prof. hab. med. Krzysztof Krzemieniecki

Prof. hab. med. Maria Litwiniuk

Dr med. Zbigniew Mentrak

Dr med. Zbigniew Miśkiewicz

Dr med. Monika M. Nagadowska

Prof. hab. med. Anna Nasierowska – Guttmejer

Prof. hab. med. Anna Niwińska

Dr med. Wojciech P. Olszewski

Prof. hab. med. Włodzimierz T. Olszewski

Prof. hab. med. Grzegorz Opolski

Mgr Elżbieta Pożarowska

Dr med. Maryna Rubach

Prof. hab. med. Elżbieta Starosławska

Prof. hab. med. Janina Stępińska

Prof. hab. med. Iwona Sudoł – Szopińska

Dr med. Sebastian Szmit

Dr med. Hanna Tchórzewska – Korba

Prof. hab. med. Adam Torbicki

Dr Anna Walaszkowska – Czyż

Prof. hab. med. Jerzy Walecki

Prof. hab. med. Marek Wojtukiewicz

Prof. hab. med. Piotr Wysocki

 

 

JĘZYK OBRAD

Prezentacje i wykłady prowadzone będą w języku polskim.

Wykłady zaproszonych gości zagranicznych prowadzone będą w języku angielskim.

 

KOMUNIKACJA I PARKINGI

Organizatorzy zapewniają transfer z hotelu do miejsca obrad.

Hotel Holiday Inn Józefów dysponuje własnym parkingiem przy terenie Centrum Konferencyjnego. Standardowa opłata za dzień parkowania samochodu wynosi 16 zł, opłata godzinowa dla uczestników Zjazdu wynosi
2 zł/godz. niezależnie od czasu postoju.

 

WYSTAWA FIRM

W dniach 11-13 kwietnia 2013 r. obradom zjazdu towarzyszyć będzie wystawa firm farmaceutycznych, producentów sprzętu medycznego a także wydawnictw medycznych zlokalizowana w głównym foyer hotelu Holiday Inn.

 

CEREMONIA OTWARCIA ZJAZDU W DNIU 11 KWIETNIA 2013

W dniu 11 kwietnia 2013r. o godz. 11.00 zapraszamy wszystkich uczestników do udziału w ceremonii otwarcia VIII Konferencji „Diagnostyka i leczenie raka piersi”. Inauguracja odbędzie się w sali Constellation hotelu Holiday Inn w Józefowie. Dla zarejestrowanych uczestników Zjazdu oraz przedstawicieli sponsorów i wystawców udział w ceremonii jest bezpłatny.

 

1. W ramach obrad Konferencji zaplanowana jest sesja Kardio-onkologiczna, która mieć będzie charakter interdyscyplinarny i odbywać się będzie z udziałem Prezydenta International Cardiooncology Society – Prof. Carlo Cipolla, Konsultanta Krajowego w dziedzinie kardiologii Prof. Grzegorza Opolskiego oraz Konsultanta Krajowego w dziedzinie onkologii klinicznej – Prof. Macieja Krzakowskiego.

Czynny udział w sesji potwierdzili eksperci zagraniczni: Prof. Patrick Perik - Groningen, Prof. Daniela Cardinale, Prof. Paul Kotwinski oraz polscy Prof. Adam Torbicki, Dr Zbigniew C. Miśkiewicz oraz Dr Sebastian Szmit.

 

Przedmiotem obrad będą zagadnienia związane z wczesnym wykrywaniem kardiotoksyczności, monitorowaniem i leczeniem tego powikłania. Wielkim wyzwaniem współczesnej onkologii jest zapewnienie chorym długoletnich bezobjawowych przeżyć i przeprowadzenie leczenia w taki sposób aby odległe narządowe toksyczności nie niweczyły efektów skutecznego leczenia przeciwnowotworowego. Wspólne działania środowisk kardiologicznych i onkologicznych w Polsce mają na celu wypracowanie standardów profilaktyki i leczenia powikłań sercowo – naczyniowych. Ze względu na częstość i znaczenie kliniczne tych powikłań jest to niezwykle istotnym wyzwaniem.

Sesja jest ukoronowaniem dotychczasowej współpracy naukowej Polskich onkologów i kardiologów a także kolejnym etapem tworzenia Wschodnio Europejskiego Oddziału International Cardiooncology Society oraz organizowaniu wspólnych międzynarodowych badań naukowych.

Ze względu na znaczenie naukowe omawianych zagadnień i ich pionierski charakter zapraszamy wszystkich zainteresowanych do czynnego udziału w sesji.

 

Dla osób zarejestrowanych w pełnym uczestnictwie Konferencji udział w tej sesji jest bezpłatny, dla pozostałych zainteresowanych wyłącznie udziałem w tym panelu opłata wynosi 100zł. Informacje o zasadach płatności zamieszczone są w dziale „Opłaty”

 

Program sesji dostępny w podstronie „Program”.   

 

 

2. W trakcie Zjazdu, w dniu 12 kwietnia 2013r organizatorzy zaplanowali także przeprowadzenie panelu szkoleniowego Update of US-guided breast interventions. Czynny udział w tym spotkaniu potwierdzili wybitni eksperci zagraniczni: Prof. Alexander Mundinger – Prezes IBUS, Prof. Ruben Orda – Dyrektor Światowego Towarzystwa Senologicznego (S.I.S.), Prof. C. Weismann – Uniwersytet w Strasburgu oraz prof. Enzo Durante z Universita degli Studi di Ferrara.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aktywnego udziału w tym spotkaniu.

 

Miejsce szkolenia: Sala szkoleniowa Budynku Administracyjnego Szpitala Europejskie Centrum Zdrowia Otwock, ul. Borowa 14/18, 05-400 Otwock.

 

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc szkoleniowych w celu dokonania zgłoszenia uczestnictwa należy przesłać do dnia 5 kwietnia 2013r do Biura Organizacyjnego formularz rejestracji on-line dostępny na podstronie „Rejestracja uczestników”

 

Dla osób zarejestrowanych w pełnym uczestnictwie Konferencji udział w tej sesji jest bezpłatny, dla pozostałych zainteresowanych wyłącznie udziałem w tym panelu opłata wynosi 200zł. Informacje o zasadach płatności zamieszczone są w dziale „Opłaty”

 

Program szkolenia dostępny w podstronie „Program”.   

 

 

POSIŁKI

Podczas ustalonych programowo przerw w obradach uczestnicy i wystawcy będą mogli korzystać z kawy i herbaty. Zarówno przerwy kawowe jak i obiady serwowane będą w formie bufetu szwedzkiego w Restauracji Lunasol+taras, Bar Cassiopeia oraz we foyer hotelu.

Goście organizatora oraz zaproszeni prelegenci otrzymają dodatkowe informacje na temat miejsca serwowania obiadów oraz możliwości korzystania z pokoju dla prelegentów.

 

Koszty posiłków dla uczestników Zjazdu:

- Lunch wg. Szefa Kuchni: 82,00 zł

- Kolacja bufetowa do 2h (w dniu 11.04.2013): 140,00 zł

- Kolacja bufetowa do 4h (w dniu 12.04.2013): 160,00 zł

 

WARUNKI REZERWACJI POSIŁKÓW:

Rezerwacje przyjmowanie są tylko na podstawie wypełnionej karty rezerwacyjnej (dostępnej w formularzu „Rezerwacja hotelu i wyżywienia") i odesłanej na adres email: agnieszka@delta-tour.pl do 28 marca 2013r.



 arrow powrót
© Polskie Towarzystwo do Badań nad Rakiem Piersi, e-mail: kontakt@rakpiersi.org.pl
Designed by QmataDesign, Coded by NewFuture