logo
motto
  • O Towarzystwie
  • Aktualności
  • Seminaria i Zjazdy
  • Działalność naukowa
  • Partnerzy
  • Ośrodki BCU
  • Edukacja online
  • Kontakt
  • O Towarzystwie
    • Historia Towarzystwa
    • Władze Towarzystwa
    • Statut Towarzystwa
    • Polityka Prywatności
  • Aktualności
    • Galerie
    • Z prasy
    • Linki
  • Seminaria i Zjazdy
    • Kongres „Falenty 2022”
    • Ogłoszenie Falenty 2022 - wiosna
    • Archiwum
      • V Jesienna Szkoła Senologii
      • 19th SIS World Congress
      • IV Jesienna Szkoła Senologii
      • WARSZTATY – 4.12.2014
      • III Szkoła S.I.S.
      • II Szkoła S.I.S.
      • Kongres „Falenty 2013”
      • Kongres „Falenty 2015”
      • Kongres „Falenty 2017”
      • Kongres „Falenty 2018”
      • 21th SIS World Congress
  • Działalność naukowa
    • Badania kliniczne
    • Profilaktyka
    • Publikacje
  • Partnerzy
    • Nasi Partnerzy
  • Ośrodki BCU
  • Edukacja online
    • Akademia HER
      • Webinarium 04.02.2021
    • Falenty 2021 online
  • Kontakt
  • Kongres „Falenty 2022”
  • Ogłoszenie Falenty 2022 - wiosna
  • Archiwum
  • V Jesienna Szkoła Senologii
  • 19th SIS World Congress
  • IV Jesienna Szkoła Senologii
  • WARSZTATY – 4.12.2014
  • III Szkoła S.I.S.
  • II Szkoła S.I.S.
  • Kongres „Falenty 2013”
  • Kongres „Falenty 2015”
  • Kongres „Falenty 2017”
  • Kongres „Falenty 2018”
  • 21th SIS World Congress

Konferencja „Falenty 2013” - Zgłoszenie abstraktu

INFORMACJE DLA PRELEGENTÓW I AUTORÓW PLAKATÓW

 

ORYGINALNE PREZENTACJE USTNE

Sale obrad wyposażone są w ekrany, projektory multimedialne, laptopy z programem „Power Point”. Prelegenci proszeni są o przekazanie swojej prezentacji obsłudze technicznej w odpowiedniej sali obrad, najpóźniej na początku przerwy poprzedzającej sesję, w której zaplanowana jest prezentacja.

Prelegenci będą mieli możliwość podłączenia własnego laptopa po uzgodnieniu z obsługą techniczną.

 

ORYGINALNE PRZENTACJE PLAKATOWE

Prace należy przesyłać do 28 lutego 2013.

 

Plakaty prezentowane będą w dniach 11-13 kwietnia 2013r. w godzinach obrad w specjalnie przygotowanej sali.

Sugerowane wymiary plakatów powinny wynosić: 90 cm (szer.) x 120 cm (wys.) - układ pionowy.

Organizatorzy nie zapewniają materiałów do mocowania plakatów (taśm, nożyczek, pinezek itp.). Plakaty powinny zostać zawieszone przez autorów na tablicach zgodnie z numeracją w dniu 11 kwietnia 2013 przed rozpoczęciem obrad oraz zdjęte w dniu 13 kwietnia 2013 do godz. 14.00. Po tej godzinie plakaty zostaną usunięte przez obsługę hotelu.

 

REJESTRACJA ABSTRAKTÓW ZAKOŃCZONA

 

W przypadku przyjęcia pracy do prezentacji podczas Konferencji informacja o formie i terminie prezentacji zostanie wysłana do Państwa pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.

 

WAŻNE INFORMACJE DLA AUTORÓW PRAC:

Tekst streszczenia należy przygotować w języku polskim lub angielskim. Objętość streszczenia nie może przekroczyć 3000 znaków łącznie ze spacjami.

Podczas zgłaszania streszczenia proszę wybrać preferowaną formę prezentacji (ustna, plakat)

 

Streszczenie powinno zawierać:

  1. Inicjały imion oraz nazwiska autorów (przy nazwisku osoby referującej proszę zaznaczyć wybór *
  2. Miejsce pracy.
  3. Tytuł pracy.
  4. Tekst streszczenia, obejmujący następujące podrozdziały:
    - wprowadzenie
    - cel pracy
    - materiał i metody
    - wyniki
    - wnioski

 

Tekst pracy (maksymalnie 3000 znaków łącznie ze spacjami) może być utworzony w popularnym edytorze tekstów (np. Word) i przekopiowany do formularza. Proszę jednak zachować podział na podrozdziały oraz zwrócić uwagę, czy wszystkie znaki specjalne i/lub polskie litery zostały przekopiowane prawidłowo i ewentualnie wpisać je z klawiatury wyświetlanej na monitorze.

Załączniki w postaci zdjęć, tabel, rysunków, itp. nie są dopuszczalne.



 arrow powrót
© Polskie Towarzystwo do Badań nad Rakiem Piersi, e-mail: kontakt@rakpiersi.org.pl
Designed by QmataDesign, Coded by NewFuture