Konferencja „Falenty 2015” - informacje dla uczestników
DATA I MIEJSCE KONFERENCJI |
16-18 kwiecień 2015r
Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów
Centrum Konferencyjne
ul. Telimeny 1, 05-420 Józefów k/Warszawy
T: + 48 22 77 83 004
F: + 48 22 77 83 001
KOMUNIKACJA
Dane do lokalizacji przez GPS:
N 052 12 59 27
E 021 23 44 25
Podczas dojazdu do hotelu przy pomocy nawigacji, należy wpisać: ul. Jarosławska, Józefów.
Ośrodek oddalony jest o 20 km od centrum Warszawy, w dogodny sposób dojadą Państwo do hotelu zarówno od strony Traktu Lubelskiego, jak i od ul. Wał Miedzeszyński.
Do centrum konferencyjnego z Warszawy można także dojechać pociągiem, w tym celu należy wysiąść na stacji PKP Józefów, od której hotel oddalony jest około 500m. Dojazd na miejsce możliwy jest także prywatną komunikacją MINI BUS, której przystanek znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie stacji kolejowej – dokładny rozkład oraz godziny jazdy busów dostępny jest na stronie www.minibus.pl
Organizatorzy zjazdu zapewniają transfer pomiędzy Hotelem Sobienie Królewskie Golf&Coutry Club a miejscem obrad. Dokładny rozkład komunikacji dostępny jest w biurze zjazdu.
PARKING
Hotel Holiday Inn Józefów dysponuje własnym parkingiem przy terenie Centrum Konferencyjnego na 220 aut. Standardowa opłata za dzień parkowania samochodu wynosi 16 zł, opłata godzinowa dla uczestników Zjazdu wynosi 2 zł/godz. niezależnie od czasu postoju.
RECEPCJA KONFERENCJI |
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW PODCZAS ZJAZDU
Biuro zjazdu zlokalizowane będzie w miejscu obrad, w lobby hotelu Holiday Inn.
Manager recepcji: Mgr Agnieszka Sobańska - Łajszczak |
![]() |
Godziny pracy recepcji Zjazdu:
16 kwietnia 2015 - w godz. 9:00 do zakończenia obrad
17 kwietnia 2015 - od godz. 8:00 do zakończenia obrad
18 kwietnia 2015 - od godz. 8:00 do zakończenia obrad
Biuro rejestrować będzie przybyłych uczestników, wydawać materiały zjazdowe, potwierdzać delegacje oraz wydawać Świadectwa uczestnictwa w ostatnim dniu Zjazdu.
REZERWACJA NOCLEGU I WYŻYWIENIA |
Informacje na temat rezerwacji noclegów oraz odbiór voucherów na posiłki odbywać się będzie w ośrodku na stoisku recepcji:
Osoba kontaktowa: Mgr Agnieszka Sobańska – Łajszczak
tel. + 48 533-785-303
SESJE PLENARNE |
Obrady konferencji „Falenty 2015” prowadzone będą jednocześnie na dwóch salach plenarnych A i B.
JĘZYK OBRAD:
Prezentacje i wykłady prowadzone będą w języku polskim i angielskim bez tłumaczenia symultanicznego.
TEMATY SESJI
Techniki obrazowania
Wybrane aspekty jakości życia
Badania mikroskopowe i indeksy terapeutyczne
Kardioonkologia
Leczenie miejscowe – chirurgia i radioterapia
Problemy humanistyczne
Leczenie systemowe
Odległe wyniki systemowego leczenia uzupełniającego
Konferencje dotyczące raka piersi
WARSZTATY “International Breast Ultrasound Workshops” |
W dniach 17-19 kwietnia 2015r w Z-Hotel w Otwocku odbędą się równolegle warsztaty szkoleniowe pt. International Breast Ultrasound Workshops.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WARSZTATÓW:
Tematem warsztatów będzie innowacyjna diagnostyka raka piersi. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną najnowsze metody badań obrazowych piersi i laserowa technologia wykonywania biopsji. Program warsztatów podzielony został na dwie części: teoretyczną i praktyczną.
Warsztaty prowadzić będą czołowi światowi specjaliści z dziedziny onkologii, m.in.:
Prof. Alexander Mundinger (Niemcy) – były Prezydent Międzynarodowej Szkoły USG Piersi IBUS
Prof. Euzebio Durante (Włochy) – Sekretarz Międzynarodowej Szkoły USG Piersi IBUS
Prof. Wiesław Jakubowski – Prezes Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego
Warsztaty są skierowane do lekarzy radiologów, chirurgów, patologów, techników diagnostyki obrazowej.
Warsztaty prowadzone będą w języku angielskim.
Warsztaty odbędą się podczas Kongresu „FALENTY 2015” - dla osób chcących wziąć udział w obu wydarzeniach przygotowana została specjalna oferta.
W razie jakichkolwiek pytań lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt z Biurem Warsztatów:
PRIMUM Public Relations,
Michał Kwietniewski
e-mail: m.kwietniewski@primum.pl
kom: +48 728 313 510
tel.: + 48 22 690 67 49
WYSTAWA FIRM |
W dniach 16-18 kwietnia 2015r. obradom zjazdu towarzyszyć będzie wystawa firm farmaceutycznych, producentów sprzętu medycznego a także wydawnictw medycznych zlokalizowana w głównym foyer hotelu Holiday Inn.
PROGRAM TOWARZYSZĄCY |
Podczas ustalonych programowo przerw w obradach zapraszamy na poczęstunek kawowy oraz obiady serwowane w formie bufetu szwedzkiego w Restauracji Lunasol, Bar Cassiopeia mieszczących się na terenie ośrodka.
W dniach 16 i 17 kwietnia kolacja o godz. 20.00 w Hotelu Sobienie Królewskie Golf&Coutry Club.
POKÓJ DLA PRELEGENTÓW |
Przez cały czas trwania konferencji do dyspozycji wykładowców dostępny jest POKÓJ PRELEGENTÓW, w którym można odpocząć i przygotować się do wystąpienia.
![]()
| powrót |
|